tisdag 17 februari 2009

Öron och godis - örongodis? ;P

Ingen öroninflammation.. dvs ingen pencillin. Skönt. Ju mer hon slipper det desto bättre! Hon hade lite rodnad kvar i sitt vänstra öra men det var bara näsdroppar och högläge som gällde.

Så bra då :)

Det firade vi genom att vara ute i lekparken 1 timme när vi kom hem. Det var riktigt kul! Skulle bara ta och införskaffa mig ett par termobrallor åt mig själv så man kunde vara ännu mer delaktig!

Just nu är jag så extremt sugen på coca-cola att jag snart blir galen! Och på godis! Gimme gimme! Alicia har förresten lärt sig ett nytt ord idag : o-lao... = choklad! Hon är min dotter hon :) Och för att ni inte ska tro att jag proppar henne med detta godis from heaven, så vill jag bara säga att jag stod i köket och sa rakt ut: Åh jag är så sugen på choklad! Och vips hade hon snappat upp ordet.

Nu får man helt enkelt börja tänka sig för! :)

Nu är det snart Bolibompa, hoppas på en lugn och skön och smärtfri nattning ikväll..

och bara så ni vet:

JAG VILL HA GODIS!!!

och nej.. den här bilden hjälper inte!

Ciao!



2 kommentarer:

kockajäveln sa...

Åh nu blev jag sugen på godis:)Ja de kanske é bäst och bara dricka fruktsoda;)Annars var de fyll upp me soda:P

Anonym sa...

Tur att det ingen öroninflammation var =)

Och tur att det var choklad du sa som hon valde att härma och inte något fult ;P det snappar dom så gärna upp!