lördag 7 februari 2009

Min ego-dag 3

Hmm.. det var svårare än jag trodde att ta kort på naglarna. Så ni får vänta på den bilden. Däremot kan jag här visa min allra första LO! Vad tycks?



Sen lovade jag ju en bild på tårtan jag bjöd på, på min födelsedag! Here it goes:


Den innehöll: sockerkaksbottnar, chokladmousse, vaniljkräm och lemoncurd-grädde! Och så chokladströssel och chokladbokstäver på det. Mumsigt!

Vad fick jag då? Det har jag också glömt bort att berätta. Fy mig.

~Presentkort på en "lyxkur" på ett SPA, av sambon (Beskrivningen som följde med lyder: "Behandlingen börjar me en helkroppspeeling som gör att huden blir ren. Därefter följer ett masserande kurbad som innehåller eteriska oljor. Sedan appliceras en väldoftande kroppsolja och vi utöfr en ansiktsrengöring med peeling och en stärkande ansiktsmask med massage." Najs indeed! Han är himla bra på det där med presenter!)
~Presentkort att köpa vad jag vill för, av mamma och pappa (därav scrapbookinggrejerna!)
~En bok om scrapbooking, ett album och en skrivbok av systra mi, med familj
~en barnfri helg av svärmor!

Och den utnyttjar jag som sagt den här helgen. Med melodifestivalen i bakgrunden.

Ska ni titta?


5 kommentarer:

Mamasnest sa...

Superfin LO. :-)
Var har du köpt chokladbokstäverna?

Anonym sa...

Jättefint! Jag har också tänkt börja med det där många gånger, men det blir aldrig av. Verkar kul i alla fall.

Miss Goldie sa...

Jag tycker din första LO blev kanonfin! Du har lyckats få med många fina dekorationer, blommor, band, knappar och bling. Snygga färger dessutom!

Anonym sa...

En jättefin Lo. Så fina färger, gillar verkligen det gröna pappret. Jösses vad jag blev sugen på tårta helt plötsligt =)

Anonym sa...

Jätte fin LO, syns ju inte att du är nybörjare :D