måndag 2 februari 2009

Hurra för mig! Yeey!

Idag fyller jag år! Och jag tycker det är lika roligt som när jag var liten..

Jag firar min dag med att jobba till 14, sen ska jag ta mig ner på Claes Ohlsson och köpa nya kaffemuggar à 10 kr st, (big spender!) och så blir det fika med hela familjen från min sida. Och jag ska göra tårta! Jag som inte ens gillar tårta i vanliga fall.. Men om man tittar på min vän Annas hemsida, kan man ju inte bli annat än inspirerad! Eller vad säger ni?

Bild på min tårta kommer senare. (Den kommer dock inte vara i samma klass som hennes) Nu ska jag återgå till arbetet..

Hoppas ni får en bra dag!

Tjing!

17 kommentarer:

Västgötskan sa...

Stort Grattis!! :-)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Se till att fira ordentligt. Det ska man göra. Och få många presenter ;)

Anonym sa...

Grattis grattis. :) Hoppas du får en fin dag!

Anonym sa...

Grattis Grattis, hoppas du får en underbar dag

Nybyhuset sa...

grattis på din dag!

Anonym sa...

Grattis!
Å du, hur fick du in din mammaawatd här på sidan?
Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Grattis!

Allt & Ingeting sa...

Grattis gumman på födelsedag..... stora kramar från oss

Mamasnest sa...

Hurra hurra hurra! Stort grattis!

Och tack för awarden!

Anonym sa...

Grattis på 20 ;-) årsdagen...

kramar Nina/denvackra.

Moosan sa...

Ha,ha..första gången jag hittar in till dig o det råkar vara på din födelsedag :-)
Grattis!!

Anonym sa...

Stort grattis till en gullfia!!! Vad blir du? 22? ;-)

TACK du generösa varelse för awarden. Supergulligt av dig.

<3

Massor av kramar, Rana

Anonym sa...

många gratiskramar till dig! hoppas du får en mysig dag:).

Sara sa...

Grattis en dag försent och tack för awarden! Du är så gullig! Kram!!!

Anonym sa...

Nej, jag ringde inte igen, men jag ska göra det på tordag. Var tvungen att åka iväg på ärenden.

Anonym sa...

Grattis! =) i efterskott. Hoppas du hade en jätte fin födelsedag!

Kram!

Anonym sa...

Åh gratts i efterskott!!!