lördag 7 februari 2009

Min Ego-dag har startat! :)

Jahopp.. kom just innanför dörren efter att ha träffat A över en fika på stan. Mysigt! Som jag har saknat henne!

Så nu har farmor hämtat Alicia (när jag inte var hemma. Jag smet innan, annars hade det varit ett jobbigt "hejdå".) och Sambon är iväg på annat och kommer inte hem förrän sent ikväll/natt. Så nu sitter jag här i tystnaden, ska äta lite lunch hade jag tänkt och sen faktiskt, faktiskt sätta mig ner och scrappa lite!

Jag har aldrig scrappat förut i hela mitt liv. Men har alltid velat efter att ha sett bla Missgoldies otroligt fina layouts. Och när jag fyllde så fick jag en bok av syrran som handlade om just detta.. och igår var jag på riktigt klipp och klistra humör och gjorde jättesöta skyltar till ett alla hjärtans dag ställ, i form av hjärtan såklart.

Så i om att jag även fick presentkort av mamma och pappa så gjorde jag slag i saken och shoppade loss på Bokia när A och jag skildes åt.

Så här ska det göras grejer. Hoppas bara att jag har korten jag hade tänk scrappa med, framkallade! Vore ju typiskt mig annars. Köpa färgmatchande papper och grejer och sen inte ha korten hemma ;P

Nåväl. Ni lär ju höra mer av mig idag. Nu ska jag som sagt äta lite.

I'll be back!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Det var sååå bra. Ha ha!

Härligt att ha tid för sig själv! Njut.

Anonym sa...

Hoppas vi får se resultatet av shoppingen!