torsdag 12 februari 2009

Dance with somebody

Imorse hörde jag en underbar version av Mando diaos "Dance with somebody". Jag visste inte ens att det var dem förrän alldeles nyss, och så hittade jag detta på Mix megapols hemsida!

Ni bara måste lyssna! Underbara röster! och tänk vad fina vissa låtar är när de sjungs live och aukustiskt.. *rysa* (ni måste klicka där det står "Mando Diao spelar låten "Dance with somebody" live" annars får ni bara höra när de pratar)

På samma sätt upptäckte jag faktiskt Martin Stenmark. Jag gillade honom inte alls förut, men så sjöng han "100 år från nu (blundar)" och den var ju så fin! Men upp-poppad gillar jag den inte alls! (Nu kan jag såklart inte hitta den versionen han sjöng då men ändå!)

Nu är det middag. Lasagnette för att vara exakt.

Tjingeling!

Inga kommentarer: