onsdag 18 februari 2009

En trevlig kväll

Efter att ha haft ett par nätter då jag och Alicia blir fullkomligt osams vid nattningarna så hade vi ikväll en alldeles underbar kväll! Jag är så glad i hela kroppen. Tänk att få somna utan en klump i magen! Men med en blöt kind från en puss istället för från tårar!

Suttit nu och hjälpt svägerskan (shit vad hårt det låter) sambons syrra "Mimmiie", med hennes blogg. Hittade en template som är så otroligt mycket hon. Den tjejen kan kläder! Frågar ni mig har ni en nästa Sofi Fahrman där eller varför inte en ny Kenza!! (kom ihåg var ni läste det först!) Kul att hon ska ta tag i bloggandet tycker jag!

Kolla in hennes blogg här.

Nu borde jag gå och lägga mig. Men blev helt uppe i varv. Får se hur sent det blir..

god natt på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade hit via Familjeliv. Så fint du har det i din blogg.

Må så gott!

//EXPOSED på FL

Anonym sa...

Aliciaaa .... Bästa fastern är jag då !!!!!!!! Tjohooooooooo =D