lördag 21 februari 2009

What to do? What to do?!

Nehe.. vet inte vad jag ska ta itu med först. Ska jag sova lite, medan Al gör det, eller ska jag passa på att duscha och tvätta håret och stryka min blus jag ska ha på mig idag?

Appropå det så fyndade vi tjejer lite "tjejsaker" när vi var nere och handlade åt min pappa. Jag menar, ska man ha tjejhelg så ska man!

Här skulle jag visat bilder på våra fina saker, men min usb-sladd och kameran är tydligen osams just nu, för de vägrar i alla fall sammarbeta..

På torsdag har jag beställt klipptid btw! Ska bli intressant, blivit rekommenderad den här tjejen av syrran som tycker hon är jätteduktig. Sen ska hon tydligen ha en lite rockigare stil själv, men när syrran sa att hon precis tatuerat sig ringde jag direkt ;) vi får väl se. Jag har ju inte varit 100% nöjd hittills, så en gång mer eller mindre.. men jag hoppas så klart på att jag hittar rätt den här gången!

Före och efterbilder kommer på det, lovar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klipptid ja.. Det måste jag också ha snart. Jag klipper mig sällan men det blir mycket hår som faller när jag väl gör det. Nu är det verkligen dags!