söndag 1 februari 2009

En ny award!

Kikade in lite snabbt och fick då se att jag fått en ny award! Jag blir så rörd och glad över att Ni därute tycker bra om min blogg.. *kramar*

Den här fick jag av Seven. *krama extra*



Så söt! :)

Reglerna är enkla:
- De som mottagit awarden ska/får lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till max 5 andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Svårt att begränsa till bara 5! Men here it goes.

Nanoliten
Jenny
Rana
Mamasnest
Sara

Jag måste nog bege mig ut i bloggvärlden snart igen.. men nu ska jag sova efter en jobbig natt. 2 timmar till, sen upp och jobba..

tjo.ho. Eller nåt. Men jag har i alla fall fått en award! *glad*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till awarden! Tänkte bara tala om att du är utmanad! Kolla min blogg. KRAM!

Anonym sa...

Tack så mycket för awarden! :-)

Får jag fråga en sak till om blogspot? Eller det gör jag ändå .. Kan man automatpinga på något sätt?

Anonym sa...

Tackar tackar så mycket. :)

Anonym sa...

Det var inget. Jag kom på hur jag kan göra.

Nybyhuset sa...

Din blogg förtjänar verkligen awarden!
jag vet att jag är urusel på att lämna kommentar men jag läser din blogg nästan dagligen. Tycker du skriver jättebra!
Ha en toppendag.

Seven sa...

Det var så lite så. :)