torsdag 19 februari 2009

Lär man sig någonsin?

Igår var det jobb för hela slanten, sen hjälpte jag Mimmiie med hennes blogg igen. Det kommer bli så bra så när det är klart. :) Det finns ju massor av roliga saker man kan lägga till på bloggen, bara man kommer på hur man gör! Jag skickar själv ett tack till Annmi, som hjälpt mig mycket de senaste dagarna!

Nu skulle jag ju egentligen ta tag i allt jag borde ta tag i. Duscha, tvätta, städa.. men jag är så slö! Fast i och för sig, somnar man klockan halv fyra och går upp klockan halv åtta, så är det kanske inte så konstigt?

Det är en väldigt dum idé att göra så när man har småbarn.. men ibland blir det inte som man tänkt sig. Det som var ännu dummare var ju att Alicia faktiskt sov hela natten.. men inte jag som sagt. När ska man lära sig?



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lär mig aldrig det där heller. Och av någon anledning så lyckas man alltid med att pricka in dem där uppesittarnätterna till de nätter då barnen sover bra. Fast de kanske gör det för att de hör att man är uppe och grejar ..