tisdag 17 februari 2009

Lugn och ro?

10 minuers andning innan det är dags att gå iväg till doktorn. I min enfald så trodde jag att Alicia fortfarande skulle sova i sin vagn efter att jag har varit ute och gått med henne i snart en timme, men icke. Hon vaknade nästan direkt jag parkerat vagnen ute på balkongen och startat datorn.

Hon har absolut en te och blogga radar! Är inte det typiskt!?

Jag har tandvärk!! :( Det är ju också så himla typiskt, bara för att jag tänkte jag skulle gå och klippa mig den här månaden! *suck* Jaja. En månad mer eller mindre med håret i hästsvans.. Men jag kan faktiskt passa på att slå ett slag för Schwartzkopfs "nya" hårprodukt Got2be smooth n' chic smoothing lotion.



Det inte bara luktar gott, håret blir väldigt fint och lent av det med. Jag har alltid i lite innan jag blåser håret och så lite när jag blåst klart med för att tämja mina vilda strån.

Men visst, en klippning skulle ju inte skada just nu.

Nu ska jag ta striden om att få på Alicia overallen igen och sen ska vi se vad domen blir. Öroninflammation eller inte? Håll tummarna för "inte"!

kram!

1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Japp, printat betyder at jag skrivit ut den på datorn. :-)

Hoppas inte Alicia har öroninflammation!