lördag 21 februari 2009

Tröttmössa igår..

Igår hade jag bunkrat upp med 4 (ja, ni läste rätt FYRA) stycken 200 g chokladkakor. Nej, jag skulle inte äta alla igår, men vi hade så bra pris på jobbet att det inte gick att motstå. Jag menar 10 kronor styck?

När jag kom hem mötte jag sambon i dörren, han skulle åka till stockholm för att vara där hela helgen.. (suck, men det är en annan story) han hade i alla fall köpt både chips och en cola åt mig. Mina favoritchips dessutom.

När klockan var sju, tänkte jag att jag stjälper Alicia i säng nu, så kan jag blogga och se Let's dance och äta chips och choklad så det sprutar ur öronen på mig helt i lugn och ro. Men vad hände? Jo, jag somnade såklart!

Bara att inse att jag inte längre kan vara vaken till 2 -3 ett par nätter i rad och sen köra på som vanligt..


Ja, typ så här trött kände jag mig

Nu ska vi klä på oss lite och så kila ner på stan och köpa present till far min. Idag är det kalas, och Alicia har pratat om sin morfar hela morgonen.. :)

Inga kommentarer: