söndag 8 februari 2009

Halv fem redan..

och vad har vi gjort av dagen egentligen? Suttit i soffan och glott på film. Var ute en sväng och köpte pizza och varsin påse med lite smågodis sen satte vi oss och tittade på "Mumien - drakkejsarens återkomst". Sådär. Lång, men med väldigt snygga effekter..

Ja, som ni kanske förstår är inte dotra hemma än. Får väl se när hon dyker upp.

Imorgon är det måndag igen.. Jag tror jag ska ta ut lite semester snart faktiskt.

Nu ska jag dock tappa upp ett bad med massa skum. Kanske att lite levande ljus och en sambo får följa med mig in.. vi får se. Vilket fall som helst så ska jag inte sitta här mer.

Ciao!

3 kommentarer:

RANA sa...

Men du, det låter ju UNDERBART. Rubbet!

:-)

Anonym sa...

Ooo, vad mysigt. Själv har jag ordnat barnvakt till på lördag. Då ska jag o mannen fira lite alla hjärtans dag på tu man hand.. Kanske äta en god middag utan att behöva resa på rumpan femhundraelva gånger för att serva barnen med diverse saker..

Hoppas du får en bra dag/Nina

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Härligt med barnfritt, skumbad, film o allt =)

Kram