söndag 22 februari 2009

Vem sa nåt om trött? ;P

Jag är faktiskt inte så trött som jag kanske borde vara efter att bara sovit 3 timmar. För såklart kunde jag ju inte somna så fort jag lade ner huvudet på kudden utan var ju tvungen att ligga och tänka och fundera en hel del..

Sen när jag väl somnat så vaknade alicia vid halv 6. "nej, nej nej!" var allt jag tänkte.. tillslut övertygade jag henne att bolibompa draken sov och att min mobil också behövde sova. Så då sov vi 1½ timme till..

Men nu är det full fart här hemma. Städar sovrummet som en galning och lyssnar på Most Wanted 2001. Blev lite nostalgisk när jag kikade in hos sannispannisen. Så nu är det Britney Spears - Slave 4 you som spelas lagom hög. Sådär så att ev partande grannar kanske störs ;) moahahaha! *evul*

Nu, städa lite till. Sen ut i snön!

Tjing!



Inga kommentarer: