lördag 7 februari 2009

Lägesrapport från svärmor..

Fick precis lägesrapport från svärmor. De hade haft en jättebra dag! Och Alicia hade sovit både middag och somnat på kvällen utan problem. Kändes så skönt att höra, även om jag förstått att det gått bra då jag inte hört något ifrån henne. Åkt pulka och matat änderna hade de också gjort. Hon har nog haft en jätterolig dag, lilltösen!

Nu börjar jag bli ganska trött. Och jag som messade sambon och skrev att jag ville gå ut på puben med honom.. börjar ångra mig lite nu. *gäspar*

Melodifestivalen var ju inte heller så mycket att hänga i julgranen. Men jag gillade verkligen Caroline Af Ugglas låt. Texten var så fin!

Annars var det väl Tick Tock sången som var något att hänga i julgranen. De som gick vidare var inte så bra tycker jag..

Jaja. Nu får det räcka. Önskar er alla en riktigt god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad hade hon på sig (tick, tock kvinnan) det var ju fruktansvärt fult, liknade Xena-krigarprinsessan =)