fredag 25 april 2008

BuS och bus!

Har just klivit ur duschen och provat den där ansiktskrämen från Dove som innehåller brun utan sol. Antingen är det önskedrömmar eller så tog det direkt på mig, för jag tycker redan jag fått fin färg i ansiktet! :) Smorde in kroppen med med samma serie. Och samma där. Får se hur man ser ut efter några dagar nu då. Ska försöka komma ihåg att smörja mig varje dag nu :)

Just nu badar Alicia och hennes far. Hon fullkomligen älskar att bada och det gör han med. Blötdjur! Meningen var ju att han skulle ta en snabbdusch och att vi sen skulle gå ner på stan och köpa lunch. Men hon blev så arg att hon inte fick vara med, så det var bara att senarelägga lunchen lite. Men det gör inget, då kan jag torka ordentligt innan jag tar på mig min nya fina bh!

Är det bara jag, eller är det fler som tycker att det känns lite som en helig stund och ta på sig nya underkläder.. eller kläder med för den delen? :) *knasboll*

Inga kommentarer: