fredag 11 april 2008

Jädra älskade unge! :)

Inatt klockan.. ja var den ens 4, så började hon knöla inne hos oss. Skulle inte ligga ner utan bara krypa eller gråta, krypa, stå upp och så om igen. Suck. Slutade med att vi vaggade henne i hallen som en liten bebis, men inte ens det hjälpte! Tillslut gick vi upp alla 3, satte oss i soffan och glodde på när fyrans morgontv började.. kl 6.. DÅ somnade hon i mitt knä. Satt en stund såhon somnade in ordentligt, sen lade vi oss igen och sov till 8:30.. *trött* Men vad väcks jag av? Jo, en liten tös som gör rörelserna till "imse vimse spindel" :) Bara att börja sjunga.. och vad glad hon blev. :)

Sen när vi åt frukost lyssnade vi på Mix Megapol, då de har en fredagslåt. Vanilla Ice - Ice, ice baby. Och hon börjar rocka DIREKT! underbara, älskade, jädra unge! (och väluppfostrade, som rockar till vanilla ice, måste väl jag som mamma då få skryta med ;) )

Att någon kan göra en så galen och driva en nästan till vansinne och så bara på ett leende få en att känna så enorm kärlek. Trodde inte det var möjligt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv får jag psykbryt på min lille för tillfället. Just nu skulle det sitta fint med ett barn som fortfarande bara kryper

Anonym sa...

Haha, va gulligt! Att väckas av det måste ju vara roligt! :D
Ni fick ju sova lite iallafall ;P

Anonym sa...

så här hade vi också ett tag, men vi mutade sonen med välling och nu somnar han om.