torsdag 17 april 2008

Det bidde ingenting 2

Fan vad trist. Mamma skulle jobba, så inte kom vi ut dit heller. Däremot kom fastighetsskötaren upp och kollade vårat stopp i diskhon. (ja, igen! Detta var 3:e gången jag hade felanmält! Om det händer igen kommer de spola rent med högtrycksspruta. Kan ju bli intressant) Det är illa när två vuxna människor och en 1 -åring står och stirrar med vidöppna ögon och ja, nästan öppna munnar med, för att det är det största som hänt på länge att en karl kommer in i vårat kök och fixar!

Det roligaste av allt var att han sa "jaha? frågan är om vi ska fuska lite eller om jag ska behöva ringa hit XX" eh? ja, varför inte fuska lite, så vi får bekymmer igen och det blir skitdyrt för er? Haha.. han ringde INTE hit någon kan jag ju lägga till :)

Håller på och tvättar lite och har just ätit lunch. Jag kan lova att mitt dåliga humör jag haft nu beror på att jag inte ätit socker! Fan vad illa säger jag då. Sockerabstinens och PMS. Kan det bli värre? :) Jag är så ruskigt känslig på "sockerfall". Borde ta tag i det, men å andra sidan är det så mycket man borde ta tag i.

Kanske skulle ta och stjälpa sig i soffan en stund medan dotra blundar också, så kanske humöret återkommer.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så dom hade fortfarande inte fixat det :O
Du får ta en liten chokladbit, kanske blir bättre då =)