torsdag 3 april 2008

Mina svagheter

Sitter i soffan och tittar på Vakna med The Voice på femman. Och jag kan inte låta bli att slås av att Hans Wiklund (filmrecensenten) är en väldigt stilig karl. Eller så är jag bara svag för honom för att han idag har keps och tröja med huva. Mumma!! För att inte glömma snusläppen! :) Sen att han har en väldigt behaglig röst och verkar ha glimten i ögat gör ju inte saken bättre.. ;P (men skägget kunde han skippa)

Undrar vad det kan bero på, men det är en speciell kombination jag alltid varit svag för tror jag.. jag anser keps och "munkjacka" vara väldigt manligt.På vissa! På andra passar det inte alls. Men sambon passar väldigt bra i det måste jag säga. De blir liksom lite farliga.. En "ny" variant av keps jag blivit svag för är den här "fidel castro" -mössan.. nej, nu måste jag sluta.. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack! :D
ja verkligen typiskt :/ Det är ändå ganska lite "fysiska" scrapbutiker här i sverige.. finns ju flera webshoppar, men det är ju dyrt med frakt och sådant, och dessutom måste man ju vänta några dagar innan man får sakerna, det är ju lite jobbigt;P haha
Håller med dig, munkjackor är snyggt på killar! Yum!

Anonym sa...

Hello, nu har jag hittat dig igen...sicken tur att du kom tillbaka :-)

Ha de gott/laijnen