torsdag 17 april 2008

Sovit lite

och nu känns det mycket bättre. Lite choklad på det här så.

först gick jag in och lade mig med Alicia i vår säng när hon hade vaknat, hon vaknade lite för tidigt för sitt eget bästa. Supergnällig och trött fortfarande, så vi somnade om i min säng. Sen när hon vaknade efter 1 timme tog sambon henne och jag fick ligga kvar. Somnade om och har nu sovit 1 timme till jag!

Smög upp och vad hörde jag, jo att de två satt i badet och lekte. Och vad jag älskar honom när jag hör honom leka med henne! Härom kvällen t ex satt hon och nöp honom i näsan och så lät han "meep" så igår gick hon omkring och nöp sig själv i näsan och lät likadant!!

Hon fick ju en bil av oss med ett långt handtag som man kan köra med. Och det gör de. VARJE dag. "starta motorerna " hör man och så trycker hon på en av knapparna "då KÖR vi!" och de racear i denna lägenhet så jag undrar vad grannarna ska tro om oss! De jagar mig, de kör tvätt jag har vikit, de smyger på mig när jag går runt i lägenheten för att sen jaga mig. Hela tiden med Alicia låtandes som en gasande bil! <3 mina knasbollar.

4 kommentarer:

Bitterdarling sa...

Sött :)

Jordgubbarna är inte så farligt dyra ändå.. typ 20 spänn för en sån där rätt stor bytta.. det kan jag leva med.. betalar hellre det än köper nåt onyttigt för typ samma pengar.. :)

Anonym sa...

Guu vad mysigt det låter! kan nästan se det framför mig haha=D
Roligt att få höra pappor som leker med sina barn med, det är det faktist ganska ovanligt att det gör, eller så är det kanske denna generationen som är bättre på det =)

Anonym sa...

hihi va mys! :D Hoppas ni haft en underbar dag! kram

Bitterdarling sa...

Jaa, jag tycker det med! Gråstarrsoperation tror jag men är inte helt säker..

Ja, jäkla hockey! Så kul är det inte så att dom ska ta bort Grey's..

Ja, de blev riktigt bra, jag är stolt.. aldrig bakat glutenfritt förut, det är ganska svårt..

Hihi, jaa.. :) Fullt upp var det!