torsdag 24 april 2008

Änlgakörer och hallelujamoments!

Imorse var det som om jag hörde änglakörer när Alicia ropade efter oss. HALV SEX!! 05:30! Utan ett enda pip på hela natten! Det är vi ju inte bortskämda med här hemma. Igår gjorde jag dock nattningen på ett annat sätt, var så nostalgisk och kärleksfull så jag först hade ett långt tal till henne om hur mycket jag älskade henne. Sen lade jag ner henne, och då somnade hon nästan direkt när hon lade ner huvudet på kudden. Låg och klippte med sina ögonlock ett par gånger. Kunde inte låta bli att stryka hennes huvud och smeka hennes rygg. och hon tvärslocknade..

Ska se om det kan ha varit det som gjorde tricket. I vanliga fall så gör hon på samma sätt, men när jag går ut ställer hon sig och protesterar i ½ min innan hon somnar. Ska prova ikväll igen och se om hon sover längre efter att ha somnat som igår eller inte.

*griper efter alla halmstrån* eller så är det bara så att hon förstått grejen med att sova i sin säng, eller att det var så mycket igår att hon var helt slut :)

Skönt var det i alla fall att få sova så länge "ensam" i sin säng! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det håller i sig då! =)
Låter som du hade en rolig dag igår med med massa god mat ^^
Det är föresten en blandning mellan pudel och bolognes på mamman, och valparnas pappa tror jag är samma blandning, är inte säker, men de liknar mer bologneser än pudlar.