måndag 21 april 2008

Cashmere mafia!

Åh! varför har jag inte sett den här serien tidigare?? Den verkar ju så bra. :)

Det blev ingen promenad idag. Andra halvan av natten var jobbig då Alicia vägrade äta sin gröt på kvällen innan hon skulle sova, vilket resulterade i en hungrig tös som satt fast på mig från kl 1 till kl 7. Sååå trött! Så när vi ätit lunch så stjälpte vi oss hela familjen i vår säng och sov i.. ja, var det 2 timmar! Halv tre vaknade vi i alla fall..

och jag vet inte vad det är för något, men ska jag hitta på något så är det bäst att jag gör det på förmiddagen. Drar det sen ut på eftermiddagen gör det inget, men jag kan inte komma mig för att göra något på em.. Knasigt jag vet!

Är det någon som provat apotekets sun kissed body lotion? Är det något att prova? Har en gammal Dove BuS som säkert inte är så bra att använda nu, men om jag nu ska köpa en ny tar jag gärna emot tips om allt som inte kostar en förmögenhet. Helst skulle jag ju vilja gå och få en "riktig" Spraytan, men det tycker inte min plånbok :P Längtar så efter att få gå tillbaka till jobbet. Inte för att jag inte trivs med att gå hemma, för tro mig, det gör jag! Jag skulle gärna vara hemmafru på heltid OM jag bara fick lönen jag får när jag jobbar :D

Aja. Nog om detta. Imorgon är det promenad som gäller i alla fall! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har provat den sun kissed body lotion den är faktist ganska bra, man blir ju åtminstonde inte fläckig, men någonting som jag skulle avråda ifrån är ju en sådan spray tan, jag vet inte ifall dom ändrats något med när jag gjorde en för några år sedan så var det inte bra, man blir orange, fläckig om man tvättar sig, det färgar av sig och så :/ och det är dyrt! bättre o sätta sig på en balkong eller en bänk ute ;P