onsdag 16 april 2008

Det bidde ingenting..

Nä, det bidde ingenting gjort idag heller. Gick ut med vagnen en stund för att få lite frisk luft och hade dessutom en tid på BVC. Vi var de enda som var där, så vi kunde prata länge och det var jättetrevligt och jätteskönt att få vädra lite funderingar omkring än det ena, än det andra. Al lekte för fullt i väntrummet, men när vi skulle gå hem ville hon bara gå tillbaka in till sköterskan och sträckte sig t om efter henne och ville komma upp! :)

Väl hemma åt vi lunch, pastasallad med tonfisk. supersmarrigt. Blir så mycket godare när man gör egen sallad än när man köper från typ ICA eller så. Sen blev det massa bus och städning.. jag förstår inte. Jag tycker jag städar varje dag, och ändå får jag gå och plocka varje dag.. hur går det ihop? :P

Hamnade framför datorn.. som alla andra kvällar, efter att Alicia somnat. Har börjat gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna. Försöker vara i säng i alla fall 22:30 och som på ett trollslag så börjar jag gäspa 21:59. Hehe.. Ska nog ge upp för kvällen nu med..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte om kvaliten motsvarar pengarna på regnsetet men det kostar ju bara 150 kr extra mot HM och då betalar jag lite extra för snygga äpplen.....

Kramis