tisdag 15 april 2008

Helt slut..

psykiskt idag. All ork bara rann ur mig igår kväll och har inte kommit tillbaka.. Jag orkar inte helt enkelt. Allt det positiva bara rann ut som sand mellan mina fingrar och jag är tillbaka på ruta ett igen och gråter..

Nästa sekund blir jag förbannad. Vem fan har rätt att döma mig eller andra? Ingen jävel har rätt till det! Jag är en jävligt bra mamma till mitt barn, thank u very much! INGEN har någonsin rätt att säga motsatsen vare sig det gäller amningens vara eller inte vara, eller hur man väljer att få sina barn att sova om natten. Eller hur?

Gå en mil i mina skor (eller ett år) så kan du uttala dig sen. Inte förr!

6 kommentarer:

Anonym sa...

nä men, vad har hänt?

Anonym sa...

Låter ju inte bra :/

och man kan ju inte direkt se så över nätet men jag tycker du verkar vara en super morsa iallafall! att folk ska hålla på och påpeka saker om barnuppfostran och liknande är bara sjukt :/
Du vet vad som är bäst för dig och ditt barn, no one else!

Hoppas du mår bättre snart
KRAM på dig

Bitterdarling sa...

Men åh, jag har ju sagt att du inte ska bry dig! :)

Både du och jag vet att du är en jättebra mamma, ingen kan säga något annat.. Och om dom mot förmodan gör det har dom bara jävligt fel.. Folk som lägger sig i andras liv har ett sorgligt liv själva bara...

Anonym sa...

Det är klart du får länak! Jag ska läsa ditt nu.

Frida sa...

Uppskattar om du pratar med mig om detta och inte bloggar om det. Jag antar att vissa saker är menade till mig och i så fall kan du säga det rätt ut till mig, jag kan ta kritik.
Dessutom behöver du ju faktiskt inte ljuga mitt rätt upp i ansiktet och säga att vi drar ett streck över det, om det inte är lugnt!

Sen måste jag bara fråga varför du bryr dig så fasligt mycket om vad JAG tycker? Är mina åsikter värda att sitta och gråta över? I så fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt, för DET var sannerligen inte min mening!

Jag tycker som jag tycker, du vet ju att du gör rätt så jag förstår inte reaktionen... Vi alla uppfostrar våra barn på dom sätt vi själva tycker är bäst, och jag säger inte till dig vad du ska och inte ska göra!

Jag bloggar om mina känslor och åsikter, är det något som är känsligt för dig så behöver du faktiskt inte läsa.

Frida sa...

Har dessutom ALDRIG sagt att du är en dålig mamma. Jag pratar allmänt om vad JAG tycker om folk som använder 5mm, jag säger inte att det gäller alla.