söndag 27 april 2008

En sten från mitt hjärta..

Satt och tittade på film med sambon och en kompis då en olustig, otäck känsla kröp över mig. Var tvungen att logga in på msn. Och visst var hon där, F. Äntligen blev allt utrett, inga frågetecken finns kvar och det slutade med att vi pratade precis som förut. Lyssnade på vad skosoet sa till mig ang en annan sak som också det handlar om relationer, att det inte finns något värre än att inte veta. Och det är så sant. Hon är vis den där skosoet ;) Men nu vet jag hur det ligger till och det känns bra att vi pratar igen, F. Faktiskt. :)

Jag är inte den som är den. Jag kan ändra mig. Jag kan säga saker i stridens hetta som jag inte menar. Jag är långsint och en riktig tjurskalle, jag erkänner det, men som sagt, även jag kan ändra mig.. en bra dag ;)

2 kommentarer:

Bitterdarling sa...

Nämen, tack ska du ha :) Och ja, jag är ganska vis ibland ;)

Bra att det ordnade sig!

Anonym sa...

Fint man kan fixa om det dyker upp konflikter:-)
Fint namn du har på bloggen och visst är det kaffe som gäller för mig oxså.. mest svart kaffe förståss.
Ha de fint tjingelong från södra delen.