söndag 27 april 2008

Regn idag..

och en något varm dotter. Lite diffust så där, inte regelrätt feber, men ändå något varmare och gnälligare. Inatt fick sambon gå och vagga henne, jag duger tydligen inte längre. Hon blev alldeles förstörd när han gick upp för att gå på toa. Totalt hysterisk. Nu vet jag hur jobbigt han måste haft det när hon var som mammigast. :( Känns i hjärtat faktiskt, även om jag vet att de har sina perioder då de är mammiga eller pappiga.

Och regnet då? WTF! Jag skulle ju inviga våra nya utemöbler idag.. :( jaja.. Det blir väl fler dagar.

Idag blir en lugn dag, tror jag. Just bara för att Al är lite varm. Hoppas på att det är tänder och inte något annat jobbigt.. som urinvägsinfektion eller nåt. Vi ska smita ut och gå till Barnens hus och köpa en resesäng som vi ska ställa hos sambons pappa eftersom vi sover där lite då och då.. Annars blir det nog en halv pizza ikväll! Har en massa införtjänade points jag kan äta upp idag om jag vill. :)

toodeloo!

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Regn här som där =( Hade oxå en tanke att ta fram div trädgårdsmöbler o liknande idag..men icke sa nicke. Blir nog en inne-mysar-slapp-dag ist. Inte så dumt det heller!

Ha en bra dag!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

..hoppas dotra din kryar på sig oxå! =)

Anonym sa...

Hoppas det inte blir värre med febern där då :/ stackars liten.
Här är det också hur tråkigt väder som helst, hoppas det vänder snart!

Anonym sa...

Vi har inte så fint väder idag heller - mulet. Men det regnar inte i alla fall :-)