onsdag 2 april 2008

Kvällsmys

Jag sitter här hemma i chock! Dotra protesterade ingenting när det var dags för nattningsrutinerna, när vi läste bok så verkade hon jättepigg och ville läsa om och om igen, sen när det var dags att lägga henne ner i sängen, tog jag upp en liten kaninnalle från sängen och sa "den här kan du sova med inatt" och då gosade hon ner huvudet i den och så lade jag ner henne. Inte ett ljud i protest! Hon satte sig upp, fortfarande med kaninen ihänderna och jag sa god natt och gick ut. Inte ett knyst. Inte till mig i alla fall, däremot till kaninen :)

15 min senare gick jag in för att titta till henne, då sov hon redan! hon snarkade t om! Var tvungen att hämta sambon så ställde vi oss och bara tittade på henne. vårat lilla underverk. Tänk att hon är Vårat barn! Våran "bebis".. Älskar henne så mycket. Ord räcker inte till. <3

Nu slötittar jag lite på Men in trees. Zappar om jag ska vara ärlig. Och ja, jag är fortfarande ruskigt sugen på något sött och gott! Tror jag ska ta mig en apelsin :)

Tjillevipp!

Inga kommentarer: