tisdag 22 april 2008

Oro

ORO (av Hanna Högberg)

13 år - ORO - Tänk om jag inte får någon pojkvän!

15 år - ORO - Höll kondomen?

18 år - ORO - Fungerar min livmoder?

3 veckor - ORO - Fungerar det här ClearBlue-testet?

5 veckor - ORO - Vad ska BM säga om att jag drack förra helgen?

6 veckor - ORO - Vad ska mina vänner säga när jag inte dricker på lördag?

10 veckor - ORO - Finns det nåt där?

18 veckor - ORO - Är h*n frisk?

20 veckor - ORO - Har jag gått upp tillräckligt?

25 veckor - ORO - Har jag gått upp för mycket?

35 veckor - ORO - Överlever jag en förlossning?

40 veckor - ORO - Överlever jag en dag till utan förlossning?

42 veckor - ORO - Är jag skengravid?

1 dygn - ORO - Är jag en bra mor?

1 månad - ORO - Andas hon?

5 månader - ORO - När ska hon börja krypa?

6 månader - ORO - Var är min dotter?

9 månader - ORO - Var tog min figur vägen?

12 månader - ORO - Lämnade jag den vattenfasta märkpennan framme?

18 månder - ORO - Kommer hon att trivas på dagis?

2 år - ORO - Varför vill hon inte följa med hem från dagis?

4 år - ORO - Är jag fortfarande en bra mor?

6 år - ORO - Trivs hon i skolan?

9 år - ORO - Kan hon läsa och skriva?

10 år - ORO - Var är min dotter?

12 år - ORO - Har hon snälla kompisar?

13 år - ORO - Använder hon cykelhjälmen?

14 år - ORO - Använder hon kondom?

15-18 år - ORO - Var är min dotter?
15-18 år - ORO - Kan hon säga nej?
15-18 år - ORO - Smygröker hon?
15-18 år - ORO - Hur är hennes betyg?
15-18 år - ORO - Hur är hennes pojkvän?
15-18 år - ORO - Tar hon sina piller?
15-18 år - ORO - Tar hon andra sorters piller?

19 år - ORO - Är hon verkligen redo att få barn?
20 år - ORO - Tar hon sina järntabletter?
25 år - ORO - Är jag en bra mormor?
30 år - ORO - Är hon lycklig?
40 år - ORO - Hur mår mina barnbarn?

50 år - ORO - Är jag lycklig?
60 år - ORO - Var är min dotter?
70 år - ORO - Kommer de ihåg mig?
80 år - ORO - Kommer jag ihåg dem?
100 år - ORO - Räcker ljusen till tårtan?



:D

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahahha, vilken rolig. :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Stämmer ju från början till slut denna lista =D

// Ulrika

Bitterdarling sa...

Känns som man har något att se fram emot där ;)

Anonym sa...

Hihi, den var ju bra!

Nybyhuset sa...

hahah, så sant så!!

Anonym sa...

Jag har inte tittat på den serien för den går så sent på kvällen. Däremot vill jag se gossip girl