tisdag 15 april 2008

Uppdatering om helgen som var..

En liten uppdatering då jag inte skrivit på så länge..

Kalas hela förra veckan, och i fredags kom svärmor över. Var riktigt trevligt.. alla hade myskläderna på sig och vi kurade upp oss i varsitt hörn på soffan och bara snackade skit hela kvällen.

Tyvärr blev hon dålig på natten och hade feberkänningar på lördagmorgonen, så hon ville åka hem en dag tidigare. Var nämligen först sagt att hon skulle stanna hela helgen. Men då packade vi ihop oss vi med och följde med hem till svärfar istället så de med fick gratta tösen.

Detta gjordes med vanlig hederlig vaniljpuck! Det gick inte av för hackor kan jag säga!

Och i söndags tog hon så sina första 2 steg!! Jag började nästan gråta. Stoltare liten tjej fick man leta efter! och stoltare mor och far med. Och som hon skrattade! Men det blev ingen repris på detta, däremot har hon ställt sig upp utan stöd flera gånger och står själv på samma sätt, längre stunder än förut. Sen när hon kommer på sig så sätter hon sig och utrbrister "OOOIIIJJJ!" :) För det är ju så vi har sagt när hon "ramlat". Skruttan.. <3

Kom hem igår, tröttare än någonsin. Hade migrän hela söndagen, från det jag gick upp till det jag gick och lade mig. Börjar nästan misstänka att de råkat ut för mögel eller liknande, för vi får alltid ont i huvudet när vi sover över där..

Ja, det var väl det. Känner mig otäckt svullen och.. ja.. svullen helt enkelt just nu. Längtade ju så efter chips förra veckan, nu vill jag inte se en chipspåse på 100 år känns det som! För visst hade svärmor med sig både chips och ostbågar.. och finns det äter jag. Och svullar på mig för att det är så salt. Inte bra. Men bara att ta nya tag. Imorgon är det vagnspromenad på morgonen som gäller! Sen babyrytmik på em. Ska bli skönt att komma igång lite igen..

ångrar så mycket att jag inte köpte träningskort när vi började träna jag och A. Det gick ju så bra och jag mådde ju toppen, nu känns det onödigt att lägga ut 450 spänn på ett kort som gäller till sista maj =/ och betalar man per gång blir det ju lätt att man kanske skippar det istället.. Usch. Igår och idag har varit två så ruskigt dåliga dagar.. hoppas på att få en liten energiboost av A och hennes son imorgon!

Nu ropar sängen på mig däremot.. eller är det möjligtvis sambon.. ifrån sängen?! ;P

God natt!!

1 kommentar:

Bitterdarling sa...

Coolish :D Tänk att hon kommer kuta omkring snart.. hur häftigt är det inte...:D