torsdag 10 april 2008

Mer paket

Jag vet inte var jag har hjärnan ibland. Igår hade vi ju faktiskt mer kalasfrämmande :) L, D och deras dotter C kom hit en stund på kvällen och fikade. Trevligt, trevligt. Speciellt trevligt tyckte i alla fall jag att det var att Alicia inte blev så arg på C som hon brukar! Låter kanske konstigt, men C har napp, och det har aldrig Alicia haft, och det stör henne något fruktansvärt! Men igår hade L tänkt till och lät inte C ha napp när de kom hem till oss och då gick det jättebra.. Mycket konstigt!

Mera paket fick hon med.



och så en superfin Bamse-pyjamas! Temat var bad, som ni kanske ser och vad är inte skönare än att krypa ner i en varm och skön pyjamas när man badat? :) Tog kort på den och allt, men nu får jag inte igång kameran. Hoppas att det bara är batterierna som måste laddas.. håll tummarna för mig att det är det. Tur att jag hann få över alla kalasbilder först.. *pustar ut*

Nu ska jag försöka hitta laddaren..

3 kommentarer:

Bitterdarling sa...

Åh så söta :)

Ja du borde göra det faktiskt! Köpa en sån mascara alltså, tror du skulle gilla den.. :) Och att den går bort så enkelt med varmt vatten bara.. lyx.

Ja, det är hur bra som helst, jag vill aldrig sluta där nu! :/


Aw, tack så mycket! :D Du är inte så dum du heller ;)

Anonym sa...

Ja samma frisör. :)

Anonym sa...

ja men ni har tur som inte kör med napp. det är lite små krångligt att vänja av den. Vilket jag håller på med nu