tisdag 10 juni 2008

Datahaveri och värmeslag

Jag vet inte om datorn fick värmeslag, men gav upp gjorde den i alla fall. Med besked. Nu har min kära sambo lagat den, så ska det bli andra bullar här igen :-) Ber om ursäkt till alla mina läsare att jag varit dålig på att uppdatera..

Har tagit dessa dagar till att filosofera och fundera på lite allt möjligt. Stora frågor handlar det om nu, vem är jag? och var tappade jag bort mig själv? Såna frågor ni vet. Har inte riktigt kommit på några bra svar än. Man kanske kan tycka att de borde vara besvarade redan när man är den åldern som mig, men icke. Livet har tagit vändningar som gjort att jag måste svara på dessa frågor igen.. Har bara inte haft varken ork eller.. jag har nog inte ens insett att jag varit "borttappad" förrän nu.

Nu ska jag nog sätta dotra i vagnen och gå ut och handla lite äpplen. Sambon sover och vad kan vara mysigare än att vakna till lunch och nybakad äppelpaj med vaniljvisp som efterrätt?

Så, ut i "kylan". Fasen vad bortskämd man blivit ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen dålig lunch det :-)

Anonym sa...

Men vad trist med datorn! :/

Oj, dom frågorna brukar jag undvika för det mesta faktiskt.. läskiga...

Ja visst gör den! Jag älskar den skrubbkrämen, vill helst göra varje dag nu... haha.. Köpte den mest för den såg så fräsch ut.. men jag menar det är ju persika i, kan ju inte bli bättre :D

Tack :) Det var gott också! Min mamma är himla rar ibland, ganska ofta om jag tänker efter.. jaa, det hade varit kul! Ni hade varit väldigt välkomna :) Hehe, jag kan göra smörgåstårta när jag hälsar på om du är sugen? ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad kul att du är tillbaka..Har kikat in flera gånger i hopp om uppdatering..men nu så hoppas jag datorn håller o att du är i skrivartagen igen =)

Äppelpaj lät inte alls fel! Riktigt sommrigt gott =D

Kram

Anonym sa...

skönt att din sambo kunde fixa datorn =) Den tyckte väll att den behövde lite semester den med ;P