torsdag 19 juni 2008

*sugen*

Åhh, jag vill verkligen gifta mig! Eller åtminstone förlova mig! Helst gifta mig dock. Men vill ha två ringar. Så jag kan förlova mig och gifta mig så samma dag hehe. Toksugen sen igår kväll då jag fick titta på alla fina klänningar! Tror dock att det är själva midsommaraftonen som satt dessa griller i huvudet. Av någon anledning har jag fått för mig att jag ska förlova mig på en midsommarafton. Det är min romantiska idé.

Men det lär ju knappas hända i år.. får väl se hur det blir till nästa år ;)

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag väntade länge o väl i hopp om att min Andreas skulle fråga någon gång *skratt* men tillslut så gav jag upp o frågade om förlovning o giftemål på samma gång =D Ett litet tips om du inte står ut med att vänta ;)

Anonym sa...

Ja, du kan ju gå ner på knä själv, det är det ju många som gör nu för tiden! göra något romantiskt.
Eller så får du hinta som in i h*lvete ;P så kanske han kommer till!

Sara sa...

Det är ju skottår så det brukar man ju säga att det är damernas år. Jag tog också saken i egna händer och bestämde var, när och hur, till och med vart resan skulle gå *s* Han hade nog aldrig kommit sig för :D