måndag 23 juni 2008

okej jag erkänner..

Jag hatar när sambon jobbar natt! :( Hela dagen efteråt blir så himla tråkig. Han kom just hem, men gick raka vägen till sängen. Jag klandrar honom inte. Vara vaken hela dagen innan och sen jobba vaken natt, då är man inte så piggelin när man kommer hem, men det är så tråkigt att vara själv.. vet inte vad jag ska hitta på för att aktivera oss tjejer. Alicia håller på och river ut allt ur bokhyllan så hon är ju aktiverad, men vad för vettigt ska vi hitta på?

Kanske åker ut till jobbet, eller så åker vi till mina föräldrar. Något måste vi ju hitta på.. men vad?!

Vad hittar du/ni på idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar :(

Vore jag du skulle jag åka iväg.. vartsomhelst :) Man vet aldrig vad som händer!

Anonym sa...

det är min kära svägerska som gjort bannern. :) Hon är så duktig så! jag är inte så haj på sånt där. ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kan bara instämma..hate it to! Dagen efter en natt då guben har jobbat blir sååå lååång..o så är man väl lite "avis" oxå att han får krypa till sängs då man kanske själv oxå haft en hålligång natt.. men hemma då!

Kram