måndag 16 juni 2008

Så..

varför sitter jag här nu då, när jag borde sova då tösen gör det? Tänk att man aldrig lär sig. Men nu är det nog dags att krypa ner dock.

Såg ni förresten på Outsiders på kanal 5 idag?! Om lydiga kvinnor?! Helt galet. Men faktiskt så sa en av kvinnorna en sak som jag ska försöka ta till mig. Istället för att bli irriterad på att din karl kastar skitiga strumpor på golvet, så var tacksam över att du har en karl. Det kan jag faktiskt hålla med om. Många gånger blir det tjat och gnat och tjafs om så onödiga saker. Och jag är ju väldigt tacksam att jag har min älskade karl! Jag skulle inte vara hel utan honom.

Jag älskar dig så otroligt mycket A. Jag hoppas att du vet det. <3

1 kommentar:

Frida sa...

Givetvis ska man vara tacksam men man kan inte låta folk (sambo, vänner, familj eller vad det nu än är) bete dig hursomhelst för det. Och när det gäller hushållsarbete så får man faktiskt hjälpas åt, vilket betyder - nada strumpor på golvet!

Funkar dock inte vidare bra här hemma... Hubert slänger sina strumpor på samma ställe varenda kväll... och varje morgon hittar jag dom där igen! ;)