tisdag 24 juni 2008

Hemlighet

Jag har en hemlighet.. som jag kommer att berätta i sinom tid. Några kanske redan kan gissa vad det är, men vissa vet inte. Ni får gissa bäst ni vill, men jag kommer inte svara förrän det känns rätt!! ;P

2 saker idag. Jag känner mig något hämmad att skriva i den här bloggen. Supertråkigt. Av anledningar jag inte vill skriva här. Känner bara att ni som läser bara får skrapa lite på ytan av allt jag vill ha sagt. Det finns så mycket mer jag skulle vilja skriva av mig om, men som jag inte vill att alla ska ha tillgång till. Jag hatar att känna mig hämmad.

Sen tänkte jag lägga upp en bild på vårat köksfönster. Var ju med tösen och shoppade lite igår. Lite är rätta ordet, köpte 3 plastblommor. Plastblommor ftw! Men äntligen känns matbordsdelen i köket relativt färdig. Så här blev det





Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mig en stor kopp te. :) Kanske uppdaterar mer senare..

9 kommentarer:

Bitterdarling sa...

Fint :)

Anonym sa...

Ja du fast vi inte känner varandra gissar jag på att du är gravid :) Kram Edgren

Anonym sa...

Ohooooo!! Jag gissar på bebis, jag med!!
Synd att du är så konsekvent, kan man muta med en fika och en stor skål godis kanske? ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Första tanken som slog mig då jag läste ditt inlägg - du är gravid =) Kan ju ha fel, kan ju ha rätt..*NYFIKEN* Hoppas du berättar snart!!

Kram

Anonym sa...

Tänker också på gravid.... Jag kommer vänta med spänning på vad det än är!

Sara sa...

Åhhh, jag hoppas också på bebis! Om det är någon annan hemlis så får jag väl hålla tummarna för att det är något roligt för dig, en resa kanske :D Ifall det nu är en bebis så GRATTIS å hoppas du mår bra. Sara

Anonym sa...

Är du gravid?

Anonym sa...

Hihi, bebis-gissningar allihop ;)

Anonym sa...

Förstår vad du menar med att bli hämmad... Jag har skitsvårt att skriva dikter, noveller etc (även om jag egentligen vill) eftersomjag tror att alla kommer att förväxla "berättaren" men författaren...

Dessutom vet man ju aldrig vem som läser bloggen så jag undviker att skriva vissa saker även om jag blivit öppnare med tiden.

Men, skriv på!

Mandorff