lördag 14 juni 2008

Dop idag

Idag var vi på ett jättefint dop. Vännerna F och H döpte sin lille son. Fint och alldeles lagom långt var det. För alla tror jag, både små som vuxna. :) Efteråt var det fika.. och vilket fika sen då! Speciellt de där chokladkakorna. F, om du läser: recept hitåt tack!! MUMS! ;P

Missade tåget hem, men när vi satt där och det var typ 1 ½ timme kvar tills nästa tåg skulle gå, så kom vi på att det kanske skulle gå en buss och se det gjorde det. Så vi slapp sitta i en tråkig vänthall. Al sov hela vägen hem, så slut, min lilla skrutta.

Fast jag måste faktiskt säga att det bästa med hela dagen var att jag fick på mig en klänning jag köpte för flera år sedan, som jag sen inte har kunnat ha sen dess! Men nu slank jag alltså i! Lovely! Kände mig riktigt fin faktiskt. Och Al och jag färgmatchade varandra. Jag i lavendellila klänning, hon i mörklila tunika/klänning. :) Snyggt!

Nu ska jag läsa "sanningen om separationen" - om Charlotte Perelli och hennes Nicola. Kunde egentligen inte bry mig mindre. Men skvaller är skvaller och vem är jag att säga nej om det bjuds ;)

1 kommentar:

Frida sa...

Vad kul att ni kunde komma!!!!! :D

Sarah bakade muffinsarna, hon är en fena på det där! Jag ska skicka över receptet till dig :)

Ni var jättefina, hela familjen!