onsdag 18 juni 2008

Utvilad

och det var länge sen!

Igår somnade skruttan 18:35 för att sen sova till 6:30! två korta uppvak hade hon så jag inte ens räknar dem som uppvak, 1 min vardera låg de på knappt.

Nu har vi röjt undan lite i lägenheten och dammsugit. och phu, det är inte lätt att dammsuga med en familjemedlem som är rädd för dammsugaren! Ha ett barn på 11 kg på ena armen och dammsuga med andra.. vem behöver gå på gym? Jag bara undrar! :)

Nu kommer snart sambon hem och jag och Al ska ner på stan och träffa ett par vänner. Två småbarnsmorsor ska slåss med alkisarna på systemet om nubbeflaskorna.. haha. vilken syn!

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..Jag ska oxå trängas med alkisarna idag..o vi lär nog inte vara ensamen om det ;)

Ha en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Ja men småbarnsmorsor får oxå dricka på midsommar! De ska jag göra :)
Hoppas ni får trevligt!
Anna

Sarah sa...

Hej!

Får jag länka till din blogg på min blogglista. ? :-)