torsdag 12 juni 2008

Fullt upp hela da'n!

And I love it!

Började dagen redan kl 6:30 då lillskrutt tyckte det var dags att gå upp. Det tyckte inte jag, men det är ju bara att bita i det sura äpplet och pallra sig upp!

Fick lunchfrämmande, A och sonen F kom över och vi åt kycklingsallad medan barnen åt köttbullar och makaroner. Det hela avslutades med en riktigt god vattenmelon. Ett riktigt kalas med andra ord.. :)

Följde med A på vägen när hon skulle hämta sin stora pojke på dagis, och Al vilade. Hann inte hem medan hon fortfarande sov, så min egna tid försvann lite där. Vilket resulterat i att jag är skittrött nu!

Gick här hemma och undrade lite över vad vi skulle hitta på, då ringde mamma huxflux och sa att hon skulle komma över efter jobbet. :D Fikade lite och så ringde hon över pappa med. Pappa hjälpte mig att sätta upp ett par tavlor i vardagsrummet.. Vet inte, jag kanske skrev om dem förut, men att när jag då satte upp dem rasade en i backen så det var bara att ta ner dem. och där på golvet har de stått sedan dess. Men nu är de alltså uppe på väggen igen. 2 tavlor av HR Giger. Blev en snygg kontrast mot det ljusa och "designade" i vardagsrummet. Najs.

När mamma och pappa åkt hem var det bara gröt och tandborstning som gällde för Al, sen stupade hon i säng. 2 nätter i rad har hon tagit välling nu istället för att ammat hela natten. Håll tummarna att det funkar inatt igen! :)

Inga kommentarer: