onsdag 11 juni 2008

Så.. vad gör jag nu då?

Sådär ja. Nu sitter jag själv i soffan, med ett glas fun light Cassis noir på bordet och datorn i knät. Dotra sovandes i sin säng och sambon på jobbet. Känns jättekonstigt att sitta själv!

Imorse var jag faktiskt riktigt duktig och körde lite Pilates innan jag sedan gick ut för att möta upp A och F för en långpromenad. Har inte träffat A på jättelänge, och jag har saknat henne så mycket! Var skönt att bara komma ut och snacka skit.. trots skavsår! Måste verkligen köpa mig nya gympaskor! Vi har tydligen tomtar här hemma.. (nej, inte på loftet :P ) utan busiga tomtar som stjäl saker, som visakort, nycklar och telefoner och nu även min stegräknare jag köpte, och därför gick vi efter A's stegräknare. Den visade tillslut på ca 8500 steg. Eller nåt sånt. Inte tokigt!

Kom hem, åt lunch och sen fick jag något ryck att fixa till lite på balkongen igen. Man måste ta vara på tillfällena man får idéer. De kommer inte så ofta :-) Det här gjorde jag





Tyckte det blev rätt gulligt faktiskt. Det mörka på ena stenen är fukt eftersom det har regnat här i stort sett hela eftermiddagen! Vi hann precis hem, och Al hann sova en liten stund och komma in, innan det satte igång. Med vagnen ute.. såklart. Utan regnskydd.. såklart! >_< Det blev många "fina" ord från min mun då. Helt genomsur vagn och skötväska. Tur att inte kameran och mobilen låg där just då!

Nu ska jag lusläsa tvtablån på tv.nu Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra!