måndag 30 juni 2008

GOD morgon!

Fick sovmorgon imorse, sambon gick upp med Al (som också hade sovmorgon, gick inte upp förrän kl 7 idag! Tack mamma för tipset om mörkare lakan för fönstret!) Gick upp av att jag desperat behövde gå på toa. När jag går ut möter jag sambon och Alicia, som bär en bricka med te och smörgås på, på väg till sovrummet!

Var bara att krypa ner igen och äta frukost på sängen.. bara för att jag var en underbar mamma och att de älskade mig! Man kan inte få en bättre start på dagen va? :) *glad*

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men va rart =) Ska efterlysa ngt liknande jag med!
Ha en underbar dag!
Kram

Anonym sa...

Jag har skaffat helt mörkläggande svart rullgardin till mitt och Emilias sovrum. Men jag har inte fått någon händig människa att sätta upp den änu. Men de är iallfall bra, då menar jag rullgardinen. För den släpper inte igenom något ljus alls så det blir kål mörkt i rummet. Dock var den här lite dyr för den är special beställd efter som mitt fönster är högre än två meter (fransk balkong) Men det finns billigare ocksåå ... Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ne..jag har ingen specialkamera. Har bara en vanlig "Lumix" som den heter. Men då jag fotar svartvitt så ställer jag in det på en gång på kameran =)

Tack för tipset om restaurangen Shogun i gamla stan. Ett absolut måste nästa gång man beger sig ner över =)