tisdag 24 juni 2008

Önskelista

Har suttit och gjort en önskelista på saker som måste köpas hem för att få den där hemma känslan. (vad jag tror ska göra tricket alltså) Blev en alldeles för lång lista och den fylls bara på hela tiden! Stopp!

* Prydnadskuddar till sängen
* Runda små mattor till hallen
* liten hylla till Als rum, Expedit från Ikea. Vit. + korgar
* Tavellister
* Ljuslyktor att ställa på tavellisterna
* Pennhållare
* Blomlampa från ikea till Alicias rum
* Rullgardin -- " --
* Nya ytterkrukor till vardagsrummet
* Gardiner till alla rum
* Köksmatta
* vardagsrumsmatta
* nya tapeter till fondväggen i köket
* bärbar telefon
* Blomma till hall
* nya lampor till vardagsrumsfönstren
* Dörrmatta från Village
* sittpuff till Alicia


Om någon nu var intresserad av att läsa så är detta bara lite. :) Kollar på gardiner på ellos.se nu.

5 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Sånna listor gör jag oxå rätt ofta..önskeshoppar lixom. Synd bara att inte ens hälften om ens det blir handlat eller gjort. Ska bara vinna en förmögenhet först..sen ska jag handla allt o lite till ;)

Anonym sa...

Det var en del det.. :)

Ja Ellos har fina gardiner, du kanske sett mina i min blogg? Älskar dom, men inte riktigt din stil kanske :)

Tavellister har vi tänkt köpa länge till vardagsrummet nere och ha ljuslyktor på, det blir väldigt fint!

Anonym sa...

Ja det var lite det. ;P
Inte billigt tror jag ^^,

p sa...

Hehe.. jag sitter o planerar i min skalle.. hur det skulle se ut med det o det o det i det rummet eller i källaren osv.. >.< dumt med kille som bor i villa.. och som verkligen vill renovera och tycker om o lyssna på ens ideér.. *asg* Så min lista är låååååång ! ^^

Anonym sa...

Pennhållare - För att få den rätta hemmakänslan *s*
/dahl