söndag 29 juni 2008

Frustrerad

Det finns vissa bloggar jag följer (ej listade här) som jag mest blir frustrerad och förbannad av att läsa. Ibland kan man läsa något som faktiskt inte gör mig förbannad, men nu på sista tiden har mitt hjärta rusat när jag läst. Jag blir så less på att folk.

Men slutar jag läsa då? Nee.. såklart inte, jag är ju för nyfiken på vad som händer i deras liv. Men för några är måttet rågat. Inlägg som skrivits har varit droppen som fått bägaren att rinna över.



För mitt eget bästa ska jag sluta vara nyfiken. Slutar ju ändå bara med att jag blir förbannad och skäller rakt ut i vardagrsummet och får (oftast) medhållande hummanden från sambon (han vågar väl inte annat ;P )

Nä, fram för bloggar och folk som får mig att må bra istället. Ni vet vilka ni är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast ibland är det rätt skönt att få bli arg ;-)

Anonym sa...

Jag hoppas inte att jag skriver något du blir arg för i allfall :/