lördag 14 juni 2008

Äntligen!

För att citera Fylking. Äntligen sover hon! Fick jaga henne dock. Sa till henne när hon gick runt vardagsrumsbordet för 4:e gången att det var dags att sova nu. Svisch sa det när hon sprang iväg ut mot hallen. Jag efter. Tokgarv från henne. Älskade barn. Sen somnade hon nästan direkt jag lade ner henne. Men nu hör jag att det är galningar som kollar på fotboll eller nåt och gapar ute på gården.. Vafan. Gå in och stäng dörren om er. Inte konstigt hon inte kunde somna precis när Sverige spelade då!

Nu sitter jag här med en stor kopp vanilj-te och känner mig snuvad på kvällen. och så är jag fortfarande godissugen. Galet godissugen till och med! Knaprar knäckebröd för glatta livet just nu. Om jag försöker tillräckligt hårt så kanske jag kan intala mig att det är en daimbit. :D

1 kommentar:

Nybyhuset sa...

Känner igen det där att fotboll kan vara ett störande moment för de små. Rätt var de är så hör men ett vråååål och så var det kört och bebis grinar....
Ha en bra dag!