fredag 6 juni 2008

Sveriges nationaldag

och vi är hemma igen. Det stämmer som man säger "borta bra, men hemma bäst".

Sambon och dotra ligger och snarkar i kör i varsitt rum och jag har just kommit in från att ha suttit på balkongen typ 15 min. Det GICK bara inte att vara ute längre, det kändes verkligen hur det brändes i huden av att sitta i solen.

så.. därför tänkte jag lägga upp lite bilder åt er från veckan som varit :)

Standardrätten när vi kommer till svärfar. Överst i bild: omelett. Längst till vänster: gurka och tomat med olivolja, svartpeppar, citron och lök. Överst till höger: Svarta oliver Nederst till höger: Tahina, med olivolja. (ja och så ett glas cola då ;P ) Ätes med bröd och fingrarna. MUMS!



Svärmor bjöd på supergod nationaldagsglass i värmen.



och så tillslut lite bilder från min och dotras promenad igår. Är det konstigt jag älskar staden?!


1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad fina bilder från dagen!!