måndag 2 juni 2008

Snälla rara söta barn

SOV!

Jag pallar inte det här.. jag vill bara få duscha ifred. Eller få sova en hel natt. Önskar att hon var typ 15 och sov ordentligt, men samtidigt vill jag inte att det ska gå för fort heller den här tiden.

Jag är så trött, så trött. Vill bara lägga mig på soffan och somna, men med en liten som tydligen tycker att sömn är överskattat, går det inte alls. Jag vill bara gråta. Så trött! Så less.

Skulle åkt till svärfar idag, men får jag inte duscha innan skiter jag i det. Nu får sambon komma hem och lösa av mig!

5 kommentarer:

Sara sa...

Åhhh, jag vet preis hur det känns! Har inte sovit en hel natt på tre år! Det låter ju som ett skämt men det är långt ifrån roligt *L* Hoppas du fick en välbehövd paus eller tom en tupplur.
/Sara

Anonym sa...

blä vad jobbigt!

Ida sa...

Jag usch vad sömnbrist kan göra med en. Skriver under på längtan att få duscha ifred, eller gå på tos för delen....

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kan bara instämma o hålla med. "Sova bör man annars dör man". O jag kan inte förstå varör barn fungerar på det viset, ju tröttare desto vaknare på samma gång. Dom kämpar in i det sista för att hålla sig vaken när dom egentligen skulle kunna sova stående..Konstigt det där..

Anonym sa...

Kanske ingen tröst nu, men det försvinner. Ett tu tre så har läget förändrats. Men visst var man trött som småbarnsförälder. Men kom ihåg - tiden går väldigt fort. Min första lilla tös är idag snart 18 år, vart fan tog den tiden vägen???? Bara undrar...

Hoppas du får lite avlösning emellanåt så du kan hämta lite krafter.

Ha en skön helg
Kramar Kicki