torsdag 5 juni 2008

Hoppsan hejsan

Har varit stiltje här i bloggen för jag packade ner lillskruttan i vagnen ändå och drog iväg till svärfar. Det var nog det bästa jag kunde ha gjort i det tillståndet jag befann mig i när jag skrev senast. Var inte en happy camper då så att säga.

Nåväl, är fortfarande kvar där. Det är så skönt att vara här :) I tisdags fick vi t om vara barnlediga några timmar och så drog vi ner på stan och gick till "vårat" fik. Där sambon bjöd mig på våran allra första fika.. *nostalgisk* Sen gick vi runt på stan lite, handlade på Kicks, för presentkortet jag fick av honom. Kom hem med ett solpuder, ett läppglans med spf 8 och en läppenna.. Flera gånger hände det att (äldre) damer tittade på oss och log, en vände sig t om om när hon gått förbi oss! Trodde varje gång det var någon som sambon kände, men icke. Vi utstrålade väl bara "nykära" antar jag :)

Igår kom svärmor över hit till svärfar och vi grillade, hela högen. Supertrevligt avslut på kvällen! Det är så himla skönt att de kan umgås tillsammans, så man slipper pussla de gånger man har kalas eller liknande.

Idag har jag tagit en lång promenad på morgonen, helt ensam "hemma". Sambon sov då han jobbade natten, svärfar och svärmor2 jobbade och dotra i familjen drog ner och kollade på studentkortegen som gick genom stan.

Tog lite bilder som jag tänkte lägga upp så snart jag kan. Vi åker hem imorgon. Och så har jag blivit solbrun! Härligt!

Nu ska jag gå ut på uteplatsen igen och njuta lite till av solen. Jag älskar det här!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: