torsdag 10 juli 2008

De utlovade bilderna..

Okej, här kommer de! Bilderna på Alicias rum. Har tyvärr inga före-bilder, då jag bara får såna ryck ibland och så vips har jag gjort om!

Observera att rummet är inte klart på långa vägar!

Dikten Alicia fick på sin namnfest av sin fadder.


Fönstret. Det jag är mest nöjd med hitills!


Närbild, fönstret


Golvet. Försökte hålla det städat för kortens skull, men Al var genast där :)



Sängdelen blir det inga bilder på än, för den är inte klar på långa vägar. Ser så himla torftigt ut på korten. =/

Nu ska jag försöka lägga min überövertrötta lilla dam. Skriver om dagens äventyr sen.

Taataa!


Uppdatering


Ångrade mig. Här får ni den torftiga sängbilden.. *muttrar*



Hittade en förebild också!

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag gillar oxå fönstret! Riktigt mysigt. Min dotters rum har blivit en prinsesschock, ibland vill jag göra om med lite klarare färger. Lär nog flytta om ett par år så då får jag se vad det blir då :) Namnetiketterna kommer från www.minanamnband.se de har jättesnygga band man kan designa färg och typsnitt själv. Synd bara att de påstrykbara lossnar så lätt.

Anonym sa...

Jaa vad mysigt det var där inne, ljust och fint! Fint i fönstret =)

Truls Värld sa...

shit vad fint. du får ta och stajla os mig också. Jag är värdelös på sånt.