tisdag 8 juli 2008

Girlfriend from hell!

Idag har jag nog varit Girlfriend from Hell personifierad! AMAGAD säger jag bara. och om t om jag säger det.. då har det varit illa. Det får räcka så, med det rapporteringen..

Blev glad när jag läste Ulrikas blogg dock och såg att hon nominerat min blogg som en av hennes favoritbloggar! *tackar och bockar* Det har jag levt på hela dagen.. när jag inte levt på avbitna huvuden och sarkasmer.. :(

Jag vet inte så mycket av vad det innebär, den här nomineringen, förutom att det gav en stor sol på min blogghimmel och att jag i min tur ska nominera 7 stycken av mina favoriter. Måste dock klura på det ett tag.. jag vill ju nominera alla jag läser. Annars så skulle jag ju inte läsa dem! ;P

Men som sagt, jag återkommer till det!

Jo, jag möblerade ju om tösens rum igår. och lovade bilder till idag. Men, jag är inte den bästa på att komma ihåg saker så det blev inte av att ta några bilder. Imorgon! Promise! :)

Nu ska jag nog finurla lite på mina nomineringar!

Ha en trevlig kväll alla! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite nyfiken på hur du har möblerat det :-)