torsdag 10 juli 2008

Äntligen

Äntligen sover tösen. Hon skulle absolut inte sova när hon brukar göra det, idag. Alltså 19:00.

Nope! Nej! Aldrig! Never!

Så hon fick komma upp igen, själv satt jag här i soffan och var toksugen på jordgubbar, vilken sambon lovat mig att köpa med när han kom hem, men nä. Då var de slut! Men inte tog mitt sug efter något slut för det. Och Al skulle ju ändå inte sova, så jag packade ner henne i vagnen och knallade raka vägen till ICA. Det har inte hänt sen hon var nyfödd. Att hon får åka med ut så här dags, inte det att jag handlar på ICA.. :P

Blev vattenmelon och en fanta. Najs. Al hade gäspat hela vägen dit och hela vägen hem. När vi gick dit sa jag åt henne att "när vi kommer hem så får du lägga dig och sova i din säng direkt" "aaa" fick jag till svar. och hör och häpna. När vi kom hem tog sambon henne och gick för att natta henne. Lite protester var det ju, men jag tror hon sov innan hon träffade kudden. :)

Så nu ska här snaskas lite vattenmelon!

Måste bara sätta in en bild på Alicias nya skor vi köpte idag! Hennes förra, superfina (dyra) gympaskor, har hon kastat bort den ena på. Så det var bara att bita i det sura äpplet och köpa nya. Men det gjorde inget. Hittade de här, supersöta sandalerna på Skopunkten.


Bild från Skopunkten.se

Något mer roligt blev det inte, fast jag sett fram emot det så mycket. Lite tvättmedel och schampo typ. Tjoho! Vi får väl se. Ska till västerås imorgon så då kanske man kan spendera mer pengar.. brukar inte vara några problem ;P

Appropå det, kommer jag alltså inte uppdatera härinne så mycket under tiden.. så ni vet! :D

kram!

Inga kommentarer: