onsdag 9 juli 2008

Men vad är det med..

Katrin Schulman egentligen? Den människan är ju överallt! Inte nog med att hon är en "superbloggerska", hon skriver dessutom i Sofis mode och är nu inhoppare på Mix Megapols morgonprogram. Och ja, tyvärr. Jag byter kanal så fort jag hör henne. Hon kanske har karisma och charm (antagligen, annars skulle hon inte kommit så långt) men hon kan banne mig inte få ut den genom radions högtalare. Och.. läser hon innantill helt?

jaja, nu ska hon tydligen bli programledare för Idol eftersnack på tv400. (Hon är säkert med någon mer stans, men jag har haft turen att undgå det) Hur lyckas hon? Kanske vore på sin tid att jag kollade in hennes blogg lite nogrannare. Kanske finns där några tips.skrivna i hemlig kod "hur du lyckas vara överallt utan att kunna egentligen någonting" hmm.. ptja. Varför inte? :-D ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag håller med dig helt och hållet. Skitless är jag på människor som man inte kan begripa vem de gjort vad med för att få sitt jobb. Kan ju kankse vara så att hon åker snålskjuts på sitt efternamn?! Lättare att anställa "inhouse" än att leta efter nya talanger. Överskattad är hon ialla fall :D Förensten, tack för awarden! Var tvungen att låta den stutsa tillbaka eftersom jag alltid läser din blogg :D

Anonym sa...

Jag håller med...jag förstår inte heller Schulmans fenomen...men det finns ju alltid 15 åringar som tycker hon är cool. Jag har förresten träffat henne och Alex privat och jag kan säga att de är rätt tillbakadagna i verkligheten. Det känns lite som hon fågar bara leva ut på bloggen....