fredag 18 juli 2008

Scary shit!!

Igår kväll, efter att ha storhandlat och fått lilltösen i säng, hamnade jag och sambon framför kanal 6 och filmen Constantine. En film med Keanu Reeves, om änglar och demoner och Gud och Djävulens spel om oss människor..

Fine. Så långt, så bra. Jag behöver kanske inte skriva att jag är lagd åt det ockulta hållet. Det intresserar mig mycket.

Nåja. Sambon gick ut i köket. PANG! KRASCH!! Klockan som hängde på väggen rasar ner, utan anledning. och går i tusen bitar! SHIT, vad rädd jag blev. och han med. Mest av ljudet kanske, när det var som mest spännande i filmen :)

Men inte slutar det där! Nej då, när vi så tänder lampan för att städa undan allt glas, då börjar lampan flimmra.. Måste erkänna att jag tyckte det var läskigt faktiskt :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack =)
Haha, man kan inte låta bli att bli lite skraj då!
Liknande saker har hänt mig. Är också ganska intresserad av det ockulta.
filmen var ju bra iallafall, har inte sett den innan!

Anonym sa...

Åh den ville jag se men den slutade för sent, orkar inte upp och jobba då.. Får se den en annan gång..

Ja, lite läskigt var det ju ;)

Sara sa...

Ja det är lätt att man blir lite hispig när sånt händer, särskilt när man tittat på film :D Jag är övertygad om att vi har något övernaturligt här, massa konstiga saker händer bland annat har en tavla åkt ner från en krok med sån fart att den tog med en hylla som satt under. Då blev jag riktigt rädd. Undrade ett tag om någon/något ville oss illa men nu händer det mest lugna grejer så jag hoppas det är en snäll fliur som håller ett vakande öga på barnen.

Anonym sa...

En sån sak har hänt oss oxå. Mannen och jag satt en kväll o pratade om mannens mamma. (Hon lever inte längre) Och rätt som det var så ramlar en stor gammal spegel ner. När vi kom dit så satt spiket kvar i väggen o stållinnan satt kvar i speglen.. Snacka om att vi sket knäck...